Warunki współpracy B2B

- wszystkie towary w ofercie hurtowej prezentowane są na stronie www.omegasport.pl w cenach netto (VAT 23%). Oferta aktualizowana jest codziennie.

- towary są nowe, oryginalne, pozbawione wad. Towary które posiadają wady fabryczne sprzedawane są w obniżonych cenach i oznaczone są "gat. B" w tytule, dodatkowo informujemy o tym w opisie produktu.

- po zalogowaniu Klient hurtowy składa zamówienie w naszym sklepie internetowym. Po zatwierdzeniu formy płatności i dostawy zamówienie trafia bezpośrednio do magazynu w celu weryfikacji zamówionych ilości. Zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia do wyczerpania towaru, na życzenie Klienta informujemy o brakach w zamówieniu. Po przygotowaniu zamówienie jest wiążące dla obu stron. Zamówienia przyjmujemy także poprzez e-mail, fax i telefon.

- brak minimalnych zamówień przy stałej współpracy

- zamówienia realizowane są do 24 godzin, o opóźnieniach w realizacji a także o wysłaniu zamówienia informujemy Klienta e-mailem

- płatność za pobraniem lub przelewem z góry na podstawie proformy którą przesyłamy e-mailem

- rezerwacja towaru powyżej 48 godzin możliwa jest po wpłaceniu zaliczki

- razem z towarem Klient otrzymuje szczegółową fakturę, nie sprzedajemy towaru bez faktury

- przesyłki dostarcza firma kurierska DHL w ciągu 24 godzin w dni robocze (pn-pt). Na życzenie towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy lub własnym kurierem.

- ceny ubezpieczonych przesyłek - za każde zamówienie - ceny netto (Vat 23%)

  • paczka ubezpieczona do 31,5 kg przedpłata - 15 zł

  • paczka ubezpieczona do 31,5 kg za pobraniem - 19 zł (maksymalna kwota 6500 zł)

- proszę sprawdzić paczkę w obecności kuriera czy opakowanie i zawartość (przeliczyć ilość i sprawdzić zgodność z WZ w paczce) jest w stanie nienaruszonym. W przypadku stwierdzenia ubytków w paczce lub uszkodzenia zawartości należy spisać protokół w obecności kuriera przy odbiorze przesyłki, odpowiedni formularz posiada kurier. Protokół uprawnia do otrzymania odszkodowania z ubezpieczenia którym objęta jest każda przesyłka. Bez protokołu jakiekolwiek reklamacje będą rozpatrywane odmownie. Wszelkie reklamacje należy zgłosić w ciągu 48 godzin (roboczych) od momentu otrzymania paczki.

 

- polityka rabatowa (nie dotyczy towarów na zamówienie w których warunki ustalane są indywidualnie)

                    - dla stałego Klienta (średniomiesięczny obrót obliczany na podstawie sumy faktur netto z ostatnich 3 miesięcy)

                    od 5.000 zł do 10.000 zł/miesiąc - 3%

                    powyżej 10.000 zł/miesiąc - 5%

 

- reklamacje przedsprzedażne - w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych w nowym, nieużywanym produkcie prosimy o przesłanie towaru z metkami w oryginalnym opakowaniu na adres naszej firmy z krótkim opisem wady. Reklamacje przedsprzedażne można zgłaszać do 30 dni od daty zakupu.

- reklamacje posprzedażne - Klient hurtowy realizuje zgodnie z art. 8 ust 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). W przypadku gdy chcą Państwo skorzystać z możliwości wykonania opinii rzeczoznawczej na nasz koszt proszę przesłać towar do naszej firmy wraz z 1 kopią formularza który musi być zgodny ze wzorem który dostępny jest tutaj >>> kliknij tutaj - reklamacja <<< oraz z dowodem zakupu który wydają Państwo Klientowi końcowemu (paragon lub FV). Opinie rzeczoznawcze wydawane są przez rzeczoznawcę z Inspekcji Handlowej z Katowic, którego stanowisko jest dla nas wiążące i ostateczne. Do każdej reklamacji uznanej przez rzeczoznawcę wystawiamy korektę faktury. Zgodnie z ustawą ciężar dowodu (konieczność sporządzenia ekspertyzy) spoczywa na sprzedawcy do 6 miesięcy od wydania towaru, po tym terminie reklamacje rozpatrują Państwo wg własnego doświadczenia. Jeśli Klient końcowy (detaliczny) po 6 miesiącach od zakupu przedstawi pozytywną ekspertyzę zlecimy wykonanie własnej opinii którą porównamy z dokumentami przedstawionymi przez Klienta, w celu obiektywnej oceny reklamacji.

- nie przyjmujemy zwrotów towaru, jeśli mają Państwo pytania na temat towaru chętnie na nie odpowiemy przed zakupem aby ułatwić podjęcie decyzji o ewentualnym zakupie

- po wystawieniu faktury korygującej rozliczenie następuje przelewem na podany nr rachunku bankowego po odesłaniu podpisanej kopii faktury korygującej

- nie wyrażamy zgody na wykorzystywanie naszych zdjęć w jakiejkolwiek formie

- sprawy sporne będą rozpatrywane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Omega Sport.

 

Jesteśmy otwarci na sugestie i uwagi dotyczące składania zamówień na stronie internetowej www.OmegaSport.pl

Państwa życzenia i uwagi zostaną ujęte w nowszych wersjach systemu co pozwoli nam wyeliminować ewentualne błędy i usprawnić obsługę Klienta.

Jeśli mają Państwo pytania chętnie służymy pomocą.

Omega Sport Michał Szot, 3 Maja 27, 41-200 Sosnowiec, NIP 644-292-02-32